Dé online community voor Nederlanders in het buitenland.

Voor tips, verhalen, en advies van andere Nederlanders.

Blijf verbonden met Nederland en Nederlanders, waar je ook bent.

Beetje jammer

stoffel

Nieuwkomer
Land
Noorwegen
Zojuist de nieuwbrief ontvangen. En een forum lijkt (of is) een goed idee!
Zeker dat het geen facebook groep is, met alle ellende die daarbij hoort.

Wat ik wel jammer vind is dat in de nieuwsbrief staat:
Voor wie is Nederlanders.World?
Of je nu in het buitenland woont, werkt, studeert, regelmatig reist, of overweegt te emigreren – dit forum biedt een plek voor iedereen met een connectie met Nederland. Hier deel je ervaringen, praktische tips, en blijf je verbonden met andere Nederlanders.

Maar als je op de link klikt, tel ik ineens niet meer mee omdat ik geen expat ben.

"Voor tips, verhalen, en advies van andere expats."

Hopelijk een opstartfoutje.

Zojuist de nieuwbrief ontvangen. En een forum lijkt (of is) een goed idee!
Zeker dat het geen facebook groep is, met alle ellende die daarbij hoort.

Wat ik wel jammer vind is dat in de nieuwsbrief staat:
Voor wie is Nederlanders.World?
Of je nu in het buitenland woont, werkt, studeert, regelmatig reist, of overweegt te emigreren – dit forum biedt een plek voor iedereen met een connectie met Nederland. Hier deel je ervaringen, praktische tips, en blijf je verbonden met andere Nederlanders.

Maar als je op de link klikt, tel ik ineens niet meer mee omdat ik geen expat ben.

"Voor tips, verhalen, en advies van andere expats."

Hopelijk een opstartfoutje.
Bedankt voor je feedback Stoffel. Ik heb dit zojuist aangepast.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat iemand niet meer meetelt. Ik heb het woord "expats" weggehaald!

• Leuk
Waarderingen: Anuk
Geweldig! Dat is nog eens snelle service.
Zou de Noorse overheid een voorbeeld aan kunnen nemen :)
Nou ja, de Nederlandse ook wel eigenlijk.

Maar alle gekheid op een stokje: echt een goed idee dit forum.

Geweldig! Dat is nog eens snelle service.
Zou de Noorse overheid een voorbeeld aan kunnen nemen :)
Nou ja, de Nederlandse ook wel eigenlijk.

Maar alle gekheid op een stokje: echt een goed idee dit forum.
Dankjewel voor je enthousiasme!!
Ja, het forum zit nog in de startfase, dus er zullen nog wat kleine foutjes zijn die ik zo snel mogelijk oplos, waaronder af en toe een stukje Engelse tekst.
De Argentijnse overheid kan er overigens ook wat van... en als je belt hangen ze soms gewoon op!

Mocht je nog ideeën of feedback hebben, dan hoor ik het graag. Samen maken we het forum steeds beter! :cool:

Ja, ik heb feedback. Ik fotografeer graag en zou mijn fotos willen delen op dit forum. waar kan ik dit doen? mag ik dit doen?

Ja, ik heb feedback. Ik fotografeer graag en zou mijn fotos willen delen op dit forum. waar kan ik dit doen? mag ik dit doen?
Hoi Kees,

Je kan jouw foto's zeker plaatsen! Ik heb zojuist een nieuwe categorie "Reizen & Vakantie" toegevoegd met 2 nieuwe subcategorieën:
- Fotografie
- Reisverhalen & ervaringen

Je kan dit hier vinden: https://nederlanders.world/forums/fotografie.48/

tjonge tjonge dit is inderdaad snel. heel mooi, dankjewel. ik zie ook dat er een hoop nieuwe andere mensen op de website zijn. leuk, ik hoop dat er andere uit Finland tussen zitten. dankjewel voor het toevoegen heel leuk dit. ik ga mijn fotos plaatsen

Terug
Bovenaan