Dé online community voor Nederlanders in het buitenland.

Voor tips, verhalen, en advies van andere Nederlanders.

Blijf verbonden met Nederland en Nederlanders, waar je ook bent.

Even geen Facebook... Iemand in Brazilië?

PeterM

Deelnemer
Sportcoach
Land
Brazilië
Ik zie dat er ineens en hoop mensen zich hebben aangemeld hebben hier en zich ook voorgesteld hebben.
Ik ben al een aantal dagen lid, en ik vind het leuk om te zien dat er nu meerdere zich hebben aangemeld.

Nu woon ik zelf al zo'n vijftien jaar in Capim Grosso, Brazilië, en heb ik mijn eigen sportschool. Ik kom oorspronkelijk uit Schiedam.
Ik denk dat dit forum een goed iniatief is om even van Facebook af te zijn, zonder al die vervelende meldingen, uitnodigingen en gekke foto's. Ook het hele gedoe rondom privacy op Facebook wordt mij een beetje teveel. Hier in Brazilië kan men niet zonder... zelfs voor de menu kaart van een restaurant moet ik ze eerst "volgen" op Facebook of Instagram.
Je wordt er gek van!!

Leuk idee. Mocht iemand ook interesse in sport hebben, reageer dan maar!

Nu moet de beheerder ook beloven dat hij geen Facebook zal maken van dit platform... het ziet er heel goed uit zo, dat is mijn feedback aan de beheerder!

Nu moet de beheerder ook beloven dat hij geen Facebook zal maken van dit platform... het ziet er heel goed uit zo, dat is mijn feedback aan de beheerder!
Ik deel jouw mening helemaal over Facebook.
Zojuist heb ik deze pagina geüpdate met een nieuwe belofte dat wij geen tweede Facebook worden:
https://nederlanders.world/pages/over/

Wellicht dat @Bouwsman, @Anuk, @margriet die jouw post geliked hebben, het leuk vinden om de bovenstaande pagina te bezoeken.

• Leuk
Waarderingen: Anuk
Terug
Bovenaan