Dé online community voor Nederlanders in het buitenland.

Voor tips, verhalen, en advies van andere Nederlanders.

Blijf verbonden met Nederland en Nederlanders, waar je ook bent.

Nieuw komer Nederlanders community

AnnekeG

Nieuwkomer
Land
Canada
🇨🇦 Canada
Mijn naam is Anneke Hettinga Smit woon 44 jaar in Canada On.Ben 51 jaar getrouwd heb 4 kinderen houw van brood bakken , craft en ben gepensioneerd

Laatst bewerkt:
Welkom! Wat leuk Anneke, Canada al 44 jaar. Daar zijn onze vrienden nu en we zien prachtige natuur. Vandaag vertrekken ze vanuit Mission, BC naar Calgary en Banff National Park. Wij volgen hun reis graag met ze mee. Mijn vriendin en haar man zijn er voor 3 maanden en zij heeft zich aangemeld bij de crafts club. Ze wordt met open armen ontvangen en de Canadezen zijn zo vriendelijk!

Ik ben 60. Hou van koken, getrouwd en een teckel.

Heb 38 jaar in Nederland gewoond, 10 jaar in Zuid-Afrika, 1 jaar in Italië en nu 10 jaar in Spanje.

Ik ben ook al jaren met pensioen maar schrijf nu een kookboek Cucina Carolina gebaseerd op ons leven met 4 restaurants.

Veel plezier in deze groep.

Welkom! Wat leuk Anneke, Canada al 44 jaar. Daar zijn onze vrienden nu en we zien prachtige natuur. Vandaag vertrekken ze vanuit Mission, BC naar Calgary en Banff National Park. Wij volgen hun reis graag met ze mee. Mijn vriendin en haar man zijn er voor 3 maanden en zij heeft zich aangemeld bij de crafts club. Ze wordt met open armen ontvangen en de Canadezen zijn zo vriendelijk!

Ik ben 60. Hou van koken, getrouwd en een teckel.

Heb 38 jaar in Nederland gewoond, 10 jaar in Zuid-Afrika, 1 jaar in Italië en nu 10 jaar in Spanje.

Ik ben ook al jaren met pensioen maar schrijf nu een kookboek Cucina Carolina gebaseerd op ons leven met 4 restaurants.

Veel plezier in deze groep.
Mijn vriendin houdt ook van koken, ik heb haar destijds een nederlands kookboek cadeau gedaan (in het engels) daar was ze heel blij mee. Wat kook je dan graag? En op welke keuken is jouw boek gericht?

Ik kook het liefste Indisch. Maar ook Italiaans (we hebben 3 Italiaanse restaurants gehad in Wellington, Kaapstad en Alfaz, Spanje). En verder Engels, Zuid-Afrikaans en alles wat ik tegenkom en me lekker lijkt. Het kookboek bevat veel gerechten uit onze jeugd. Met recepten die soms 100 jaar oud zijn. Het gaat over ons leven. We hebben met ons verhaal in Ik Mis Alleen De HEMA gestaan, een boek over Nederlanders die zijn geëmigreerd. En jij, wat kook jij het liefst? Heb je een favoriet gerecht uit je jeugd?

Terug
Bovenaan