Dé online community voor Nederlanders in het buitenland.

Voor tips, verhalen, en advies van andere Nederlanders.

Blijf verbonden met Nederland en Nederlanders, waar je ook bent.

Noord Korea in Rusland, moe van Zelensky

Bogers

Nieuwkomer
Land
Portugal
Ik las zojuist dit artikel op nu.nl https://www.nu.nl/spanningen-oekrai...-inzet-noord-koreanen-door-rusland.html#nujij

Op nu.nl reageerde ik dat ik een beetje moe werd van Zelensky en dat die Noord koreaanse soldaten nu niets meer zijn dan kanonvoer. Deze zijn zeer slecht opgeleid. Zelensky heeft niet veel te vrezen, maar wat verwcht hij nu eigenlijk van ons?

Mijn reactie op nu.nl is niet geplaatst, tot twee keer toe. Dit gebeurd vaker, geen idee waarom. Ik scheld niet, ik volg de regels, en deel geen linkjes. Snap niet helemaal wat nu.nl precies doet. Jammer.

Vraag me af wat NATO en onze man rutte hiermee gaat doen nu noord korea zich erbij betrokken heeft

ik begrijp dat dit niks met nederland te maken heeft, maar ik weet niet zo goed of ik deze dingen hier mag delen of niet

Ik heb het onderwerp verplaatst naar "Diversen" omdat het om Noord Korea en Rusland gaat. Ik heb geen problemen met dit onderwerp, maar het forum "Politiek in Nederland" is écht alleen over Politiek Nederland.

Mbt Rutte & NATO, tot nu toe heb ik nog niet zoveel gelezen over Rutte, hij is niet veel in nieuws.

Terug
Bovenaan