WillemBlokland
Nieuwkomer
- Land
- Spanje
🇪🇸 Spanje
Ik woon in Spanje en moet in 2025 mijn paspoort verlengen. Lastig dingetje...
Willem
Willem
Voor tips, verhalen, en advies van andere Nederlanders.
Blijf verbonden met Nederland en Nederlanders, waar je ook bent.
Ik zou van de pop up ambassade gebruik maken. Het is zo Juli. En dat halve jaartje op 10 jaar, stelt ook niet veel voor.Ambassade is in Madrid . Ik woon in Zuid Spanje provincie Malaga. In Málaga is in januari een pop-up "consulaat" 4 dagen op en afspraak maken in december dit jaar. Maar mijn paspoort verloopt pas in juli 2025... Daarom lastig.
Zie hier link naar popup ambassades:Ambassade is in Madrid . Ik woon in Zuid Spanje provincie Malaga. In Málaga is in januari een pop-up "consulaat" 4 dagen op en afspraak maken in december dit jaar. Maar mijn paspoort verloopt pas in juli 2025... Daarom lastig.
Je kunt maar beter een half jaar te vroeg verlengen dan de kosten maken om dit in Madrid of Nederland te moeten doen. Tenzij je daar toch voor minstens een week heen gaat!Ambassade is in Madrid . Ik woon in Zuid Spanje provincie Malaga. In Málaga is in januari een pop-up "consulaat" 4 dagen op en afspraak maken in december dit jaar. Maar mijn paspoort verloopt pas in juli 2025... Daarom lastig.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de gebruikerservaring te verbeteren, maar je kunt de optionele cookies weigeren als je wilt.