Dé online community voor Nederlanders in het buitenland.

Voor tips, verhalen, en advies van andere Nederlanders.

Blijf verbonden met Nederland en Nederlanders, waar je ook bent.

Sportschool in Brazilië

PeterM

Nieuwkomer
Land
Brazilië
Bom dia!
Ik kreeg dit linkje van een kennis!!
Mijn naam is Peter en ik woon nu al vijftien jaar in Capim Grosso, Brazilië. Voordat ik hierheen kwam, woonde ik mijn hele leven in Schiedam, maar op een gegeven moment begon het te kriebelen. De drukte, het weer... mijn vriendin is Braziliaans waardoor ik al een aantal keer naar Brazilië ben afgereisd.

Ik heb altijd al een passie voor sporten gehad, en na jaren in Nederland als personal trainer te hebben gewerkt, besloot ik mijn eigen gym te openen in Brazilië! Het proces was niet gemakkelijk, vooral met de taalbarrière en de cultuurverschillen, maar inmiddels loopt alles
De energie hier is ongelofelijk, mensen zijn zeer gepassioneerd, en ik geniet van het zonnige weer en de ontspannen levensstijl hier (ondanks dat men soms wat aan de trage kant is).

Benieuwd of er nog meer Nederlanders in Brazilië zijn hier op het forum.

Groeten uit Capim,
Peter

IMG_582822.jpg

Zit jij ook in Rio of niet??? De sportschool waar ik nu naartoe ga heeft te vaak last van falta de luz, maar prijs mag het wel zijn! Wellicht dat je ook hier vlakbij barcelos zit.

Zit jij ook in Rio of niet??? De sportschool waar ik nu naartoe ga heeft te vaak last van falta de luz, maar prijs mag het wel zijn! Wellicht dat je ook hier vlakbij barcelos zit.
Ha, dank voor je bericht!
Nee, ik heb op dit moment geen andere sportscholen. Ik heb hier wel actief over nagedacht maar belastingtechnisch werd dit een drama, zeker met de huidige situatie. Ik heb wel vrienden die je eventueel kunnen helpen, in welke zona zit je?

bom dia, wij zitten in zona barcelos, maar cidade nova is ook geen probleem. Hiervoor zat ik bij Fórmula academia. Goeie sportschool maar teveel mensen. Ik zoek eigenlijk een sport coach, iemand die goed engels spreekt.

bom dia, wij zitten in zona barcelos, maar cidade nova is ook geen probleem. Hiervoor zat ik bij Fórmula academia. Goeie sportschool maar teveel mensen. Ik zoek eigenlijk een sport coach, iemand die goed engels spreekt.
Ik heb je een prive bericht gestuurd. Mijn vriendin heeft een kennis die met een aantal sportscholen werkt in die omgeving.

Terug
Bovenaan