Dé online community voor Nederlanders in het buitenland.

Voor tips, verhalen, en advies van andere Nederlanders.

Blijf verbonden met Nederland en Nederlanders, waar je ook bent.

Suggestie voor Blauw vinkje

Keesje

Deelnemer
Land
Finland
hallo ik heb dit al een keer eerder gepost maar ik wil ook zo'n blauw vinkje naast mijn naam, dat heb ik op x ook, maar daar betaal ik voor.Ijk zie hier geen optie om een blauw vinkje toe te voegen, moet ik hier iets speciaal voor doen? Misschien dat andere dat hier ook leuk vinden om een vinkje naast hun naam te hebben.

Carlo jij hebt zo'n blauw vinkje naast je naam dat wil ik ook hebben om te laten zien dat mijn profiel echt is.

In de pre-development stage van het forum had ik als idee om de blauwe vinkjes te gebruiken om je profiel "dubbel" te verifiëren, dus naast je email adres ook je telefoonnummer. Echter vond ik dat een lastig onderwerp omdat niet iedereen dit een fijn idee zou vinden. Daarnaast zou je ook twee "kampen" krijgen.. "De Blauwe Vinkjes" en de "Vinkjeloos". Daarom heb ik dat idee geschrapt, en laten we het gewoon bij email verificatie.

Toch heb ik het idee afgekeken van Twitter, door "gouden" vinkjes aan te bieden voor officiële organisaties zoals @NIHB, zodat iemand niet zomaar een account kan aanmaken en zich kan voordoen als een organisatie. Dit gouden vinkje geeft daarnaast ook meer zichtbaarheid.

Nu gebruik ik de blauwe vinkjes om aan te tonen dat iemand een onderdeel van de forum staff is.

duidelijk, dankjewel voor het antwoorden. Ik heb er geen problemen mee om mijn telefoonnummer af te geven, maar ik begrijp dat dit misschien voor anderen anders is. Het gele vinkje is inderdaad handig om te zien dat iemand een organisatie is. Heb je ook plannen om met de Nederlandse overheid te werken of met politieke partijen ? nieuwsgierig....

Hoi Kees. Met de Nederlandse overheid is natuurlijk helemaal geen slecht idee, maar ik zie geen reden om met een politieke partij te werken, daar hebben we denk ik niks aan.

Terug
Bovenaan